Коротка анотація до курсу - Навчальна дисципліна «Бізнес-аналітика» є вибірковою дисципліною при підготовці фахівців за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа і страхування» освітнього ступеня магістр. Дисципліна спрямована на формування у студентів професійних компетентностей щодо застосування методів аналізу стану та закономірностей розвитку суб’єктів господарювання.
Мета: курс надає комплексні знання в області бізнес-аналізу і орієнтований на бажаючих зрозуміти основні функції та завдання бізнес-аналітика. В основі курсу - освоєння технологій, що дозволяють досліджувати, моделювати і вдосконалювати бізнес-процеси компанії. Велика увага приділяється питанням підвищення ефективності та оптимізації, а також демонструється досвід впровадження досліджуваних технологій у діяльність підприємств і організацій.
Завдання: розуміти ролі бізнес-аналітика, а також якості і навички, необхідні для того, щоб стати фахівцем в області бізнес-аналізу, включаючи рекомендації з їх придбання та розвитку; використовувати основні правила та прийоми по створенню якісних документів, управлінню бізнесом, моделюванню бізнес-процесів, їх оптимізації та організації впровадження змін та інновацій в бізнесі.
Програмні компетентності: Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та встановлення взаємозв’язків між явищами та процесами. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність до застосовування загальнонаукових та фундаментальних знань, розуміння предметної області і професії. Здатність здійснювати усну і письмову комунікацію професійного спрямування рідною та іноземною мовами. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісні взаємодії при вирішенні поставлених завдань. Здатність самостійного проведення досліджень на відповідному рівні. Здатність дотримання вимог охорони праці, збереження навколишнього середовища та забезпечення безпеки життєдіяльності. Здатність до адаптації, креативності, генерування ідей та дій в новій ситуації.