Мета - оволодіння теоретичними знаннями з питань менеджменту та маркетингу та набуття практичних вмінь та навиків щодо застосування законів, принципів, методів, технологій та процедур в управлінні суб'єктами виробничої та інших сфер діяльності; набуття вмінь та формування компетенцій, необхідних для виконання функцій та реалізації повноважень керівника - суб'єкта управління, в тому числі для керівників вищого, середнього та нижчого рівнів управління в агропромисловому виробництві.
Завдання:
Узагальнення теоретичних засад у сфері менеджменту та маркетингу.
Визначення сутності, законів,принципів і механізмів управління соціотехнічними системами та ринковими процесами на засадах маркетингової діяльності.
Опанування основами методології, технологіями та оволодіння методами формування, моніторингу та контролюуправлінських рішень на національному, регіональному та місцевому рівнях з позиційзагальноцивилізованих цінностей, світового досвіду та осмислення наукових здобутків.
Набуття навичок розробки та впровадження заходів з забезпечення результативної та ефективної діяльності суб'єктів виробничої діяльності у сфері аграрного виробництва, здійснення ефективної маркетингової політики.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
предметну сферу та методологічну основу менеджменту та маркетингу, в тому числі у сфері агропромислового виробництва;
перспективні наукові напрями розвитку системи управління та маркетингу, збутової діяльності;
технології та процедури формування цілей і завдань управління та маркетингу господарюючих суб'єктів аграрної сфери;
закони, принципи та механізми управління та маркетингу, збутової діяльності;
засади, механізми, органи, методи та стилі менеджменту та маркетингу усфері аграрного виробництва;
особливості відповідальності управлінців та маркетологів за прийняття рішень щодо діяльності господарюючих суб'єктів.
Вміти: - підготувати нормативну документацію (накази, розпорядження тощо), пропозиції, рекомендації, проекти для суб'єкта господарювання щодо визначення цілей і завдань та етапів управлінських рішень, здійснення маркетингових заходівна основі системного аналізу суспільно - економічного стану розвитку агропромислового виробництва, застосовуючи методики визначення відповіднихпоказників;
- визначати технологію управління об'єктом господарювання в системіагропромислового виробництва, що є раціональною щодо досягнення поставленої мети;
- визначити процедури та основний зміст кожного етапу вироблення та впровадження управлінського рішення з визначенням термінів, виконавців та вартості вживаних управлінських та маркетингових заходів;
- вживати заходів із запровадження сучасних форм і методів діяльності суб'єкта господарювання, оптимізації його функціональної та організаційної структури з урахуванням особливостей сучасних управлінських технологій, формування ринкового середовища, зокрема в сферіАПК;
- застосовувати методи та критерії оцінювання результативності та ефективності менеджменту та маркетингу.
- Викладач: Ковальчук Василь