Мета викладання навчальної дисципліни «Облік в банках і бюджетних установах» -формування знань із бухгалтерського обліку та звітності в банках та бюджетних установах, набуття вмінь і навичок з підготовки та використання облікової інформації для аналітичної діяльності й обґрунтування управлінських рішень у банківській діяльності.
Завданнядисципліни «Облік в банках і бюджетних установах» є вивчення методики бухгалтерського обліку в банку та ю.джетній установі; відображення у звітності активів, зобов'язань, власного капіталу, доходів і витрат банку; доходів і видатків бюдету, складання фінансової звітності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- процедури здійснення основних банківських операцій;
- проблемні питання, пов'язані з функціонуванням системи бухгалтерського обліку в банках та бюджетних установах;
- підходи до організації бухгалтерського обліку в банківських та бюджетних установахУкраїни;
- план рахунків і фінансову звітність комерційних банків та бюджетних установ;
- облік розрахунково-касових, активних, пасивних операцій комерційних банків, а також облік валютних операцій і статутного капіталу;
- положення інструктивно-нормативних документів НБУ, Державного Казначейства з облікових питань.
вміти:
- здійснювати відповідні бухгалтерські проведення і відображати в них економічний зміст господарських операцій;
- укладати депозитні, кредитні, розрахунково-касові угоди з клієнтами;
- складати Баланс комерційних банків, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів та допоміжну фінансову звітність
- складати Баланс бюджетної установи.
Сформовані компетенції:
Професійна компетенція: студент володіє широким спектром спеціалізованих навичок з бухгалтерського обліку. Здатність планувати трудові процеси в рамках робочих дільниць та оцінювання цих процесів.
Соціальна компетенція: здатність спілкуватися за галуззю бухгалтерського обліку і звітності у баках.
Особистісна компетенція: готовність до виконання особистих навчальних і професійних завдань; здійснення самоконтролю; відповідальності за виконання поставлених завдань; визначення своєї потреби в підвищенні кваліфікації; застосування свого професійного доступу для його розповсюдження на суміжні види професійної діяльності.
Загальнокультурна компетенція: вміння оцінювати роль бухгалтерського обліку в банках у культурному контексті.
Екологічна компетенція: здатність студентів оцінювати роль бухгалтерського обліку у вирішені екологічних проблем.
Компетентність з інформаційних технологій: здатність використовувати інформаційно-комунікативні технології у навчанні.
- Викладач: Семенишена Наталія Вікторівна