Мета викладання навчальної дисципліни «Облік в банках і бюджетних установах» -формування знань із бухгалтерського обліку та звітності в банках та бюджетних установах, набуття вмінь і навичок з підготовки та використання облікової інформації для аналітичної діяльності й обґрунтування управлінських рішень у банківській діяльності.

Завданнядисципліни «Облік в банках і бюджетних установах» є вивчення методики бухгалтерського обліку в банку та ю.джетній установі; відображення у звітності активів, зобов'язань, власного капіталу, доходів і витрат банку; доходів і видатків бюдету, складання фінансової звітності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

-     процедури здійснення основних банківських операцій;

- проблемні питання, пов'язані з функціонуванням системи бухгалтерського обліку в банках та бюджетних установах;

-  підходи до організації бухгалтерського обліку в банківських та бюджетних установахУкраїни;

-  план рахунків і фінансову звітність комерційних банків та бюджетних установ;

- облік розрахунково-касових, активних, пасивних операцій комерційних банків, а також облік валютних операцій і статутного капіталу;

- положення інструктивно-нормативних документів НБУ, Державного Казначейства з облікових питань.

    вміти:

- здійснювати відповідні бухгалтерські проведення і відображати в них економічний зміст господарських операцій;

-  укладати депозитні, кредитні, розрахунково-касові угоди з клієнтами;

-  складати Баланс комерційних банків, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів та допоміжну фінансову звітність

- складати Баланс бюджетної установи.

Сформовані компетенції:

Професійна компетенція: студент володіє широким спектром спеціалізованих навичок з бухгалтерського обліку. Здатність планувати трудові процеси в рамках робочих дільниць та оцінювання цих процесів.

Соціальна компетенція: здатність спілкуватися за галуззю бухгалтерського обліку і звітності у баках.

Особистісна компетенція: готовність до виконання особистих навчальних і професійних завдань; здійснення самоконтролю; відповідальності  за виконання поставлених завдань; визначення своєї потреби в підвищенні кваліфікації; застосування свого професійного доступу для його розповсюдження на суміжні види професійної діяльності.

Загальнокультурна компетенція: вміння оцінювати роль бухгалтерського обліку в банках у культурному контексті.

Екологічна компетенція: здатність студентів оцінювати роль бухгалтерського обліку у вирішені екологічних проблем.

Компетентність з інформаційних технологій: здатність використовувати інформаційно-комунікативні технології у навчанні.