Реформування економіки сучасної України здійснюється на фоні глибокої кризи всіх її сфер і галузей, включаючи й сільське господарство. Однією з головних проблем сільськогосподарських підприємств України є перехід від виробничо-збутової орієнтації до концепції підприємництва, спрямований на задоволення потреб та запитів споживачів у сировині та продуктах харчування, тобто до філософії маркетингу.

      Хороша організація менеджменту і маркетингу - одна з найбільш важливих сфер діяльності виробника  сільськогосподарської продукції. І якщо підприємець хоче досягти успіху в бізнесі, він повинен знати, що таке менеджмент і маркетинг і як іх використовувати в агробізнесі з його великою кількістю особливостей.   Глибоке усвідомлення основних концепцій менеджменту як науки потребує аналізу причин виникнення, періодизації її розвитку, особливостей наукових шкіл та сучасних концепцій. Історія і напрями наукових досліджень проблематики управління виробничо-господарськими організаціями українських учених та сучасні наукові підходи до формування моделі менеджменту є основою побудови життєздатної моделі вітчизняного менеджменту.

      Значимість маркетингу пояснюється участю в ньому двох сторін, без яких бізнес неможливий взагалі, - клієнтів і конкурентів. Саме маркетинг дає можливість сільськогосподарському підприємству стати конкурентоспроможним і процвітаючим на ринку. Завдання цього курсу - переконати в необхідності агромаркетингових досліджень і показати, як це робиться.

     Надавати належне значення аграрному маркетингу означає:

1)  задовольняти потреби клієнтів (споживачів сировини, або людей продуктами харчування);

2) отримувати при цьому максимально можливий прибуток. заради досягнення цих двох цілей організується агробізнес, а його рушійною силою повинен стати  маркетинг.

    Головна мета курсу «Менеджмент і маркетинг в насінництві » - висвітлити принципи, завдання, особливості та функції менеджменту та маркетингу, розглянути проблеми реалізації  основних політик маркетингу - товарної, цінової і ринкової.

   Основні завдання курсу:

-      ознайомити студентів з поняттями, категоріями, системами та структурою менеджменту і маркетингу; набути практичні навички вирішення маркетингових завдань сільськогосподарських формувань і виконання окремих функцій;

-     сформувати здатність творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності в АПК.

Курс «Менеджмент і маркетинг в насінництві» ґрунтується на знанні основ економічної теорії, макро- і мікроекономіки, галузевої економіки, організації підприємницької діяльності та планування.

    Аналіз, планування, організація і контроль показані стосовно окремих аспектів агромаркетингової діяльності - стратегії і організації маркетингу, збутової політики, реклами, стимулювання збуту. Усе це дає можливість студентам отримати досить повне уявлення про основні напрями діяльності сільськогосподарського підприємства, яке прийняло на озброєння доктрину маркетингу.

    Реформування економіки сучасної України здійснюється на фоні глибокої кризи всіх її сфер і галузей, включаючи й сільське господарство. Однією з головних проблем сільськогосподарських підприємств України є перехід від виробничо-збутової орієнтації до концепції підприємництва, спрямований на задоволення потреб та запитів споживачів у сировині та продуктах харчування, тобто до філософії маркетингу.

     Хороша організація менеджменту і маркетингу - одна з найбільш важливих сфер діяльності виробника  сільськогосподарської продукції. І якщо підприємець хоче досягти успіху в бізнесі, він повинен знати, що таке менеджмент і маркетинг і як іх використовувати в агробізнесі з його великою кількістю особливостей.   Глибоке усвідомлення основних концепцій менеджменту як науки потребує аналізу причин виникнення, періодизації її розвитку, особливостей наукових шкіл та сучасних концепцій. Історія і напрями наукових досліджень проблематики управління виробничо-господарськими організаціями українських учених та сучасні наукові підходи до формування моделі менеджменту є основою побудови життєздатної моделі вітчизняного менеджменту.

Значимість маркетингу пояснюється участю в ньому двох сторін, без яких бізнес неможливий взагалі, - клієнтів і конкурентів. Саме маркетинг дає можливість сільськогосподарському підприємству стати конкурентоспроможним і процвітаючим на ринку. Завдання цього курсу - переконати в необхідності агромаркетингових досліджень і показати, як це робиться.

Надавати належне значення аграрному маркетингу означає:

1)  задовольняти потреби клієнтів (споживачів сировини, або людей продуктами харчування);

2) отримувати при цьому максимально можливий прибуток. заради досягнення цих двох цілей організується агробізнес, а його рушійною силою повинен стати  маркетинг.

Головна мета курсу «Менеджмент і маркетинг в насінництві » - висвітлити принципи, завдання, особливості та функції менеджменту та маркетингу, розглянути проблеми реалізації  основних політик маркетингу - товарної, цінової і ринкової.

Основні завдання курсу:

-      ознайомити студентів з поняттями, категоріями, системами та структурою менеджменту і маркетингу; набути практичні навички вирішення маркетингових завдань сільськогосподарських формувань і виконання окремих функцій;

-     сформувати здатність творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності в АПК.

Курс «Менеджмент і маркетинг в насінництві» ґрунтується на знанні основ економічної теорії, макро- і мікроекономіки, галузевої економіки, організації підприємницької діяльності та планування.

Аналіз, планування, організація і контроль показані стосовно окремих аспектів агромаркетингової діяльності - стратегії і організації маркетингу, збутової політики, реклами, стимулювання збуту. Усе це дає можливість студентам отримати досить повне уявлення про основні напрями діяльності сільськогосподарського підприємства, яке прийняло на озброєння доктрину маркетингу.